نرخ مناسب تور کیش فروردین 97
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده و در زمستان سال 90 احداث گردید. این هتل دارای دو ساختمان در کنار هم و متشکل از 67 اتاق با امکانات کامل اقامتی و تعدادی از اتاق ها مشرف به دریا و تعداد دیگر مشرف به جزیره می باشد. هتل آرامش کیش و تور کیش نوروز 97 دارای رستورانی در طبقه اول با گنجایش 135 نفر و کافی شاپی در لابی به صورت تمام وقت می باشد.

هتل آرامش کیش در یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری جزیره زیبای کیش قرار دارد و دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی دارد و همچنین نزدیکی به بازار های اصلی شهر نظیر: هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره کیش، بازار مریم، بازار پانیذ و پردیس 1 و 2، بازار ونوس، بازار مروارید، بازار مرجان، بازار و رستوران پدیده کیش، بازار ماهی فروشان و عرب ها است و علاوه بر این دسترسی آسان به مراکز تفریحی نظیر: ساحل مرجان، بولینگ مریم، اسکله بزرگ تفریحی، کشتی یونانی در تور کیش بهار 97، پلاژ بانوان و آقایان، شهر زیر زمینی کاریز، پارک دلفین ها و باغ پرندگان و ... می باشد. فاصله هتل با اتومبیل تا فرودگاه پانزده دقیقه است.

امکانات هتل آرامش کیش:

برخی ار امکانات هتل آرامش برای میهمانان تور کیش فروردین شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، برق اضطراری، لاندری، سیستم اعلام حریق، استقبال فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، اینترنت در اتاق و لابی، تورهای تفریحی، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، اجاره ماشین با راننده و بدون راننده، صندوق امانات، روزنامه، نمازخانه، آسانسور در تور کیش اردیبهشت 97، ماهواره، تلویزیون و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آرامش کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا جزء یکی از هتل های خوب و زیبای دو ستاره جزیره کیش بوده که در سال 1379 احداث گردید و در بهمن ماه سال 94 به طور کامل بازسازی شده است. این هتل جنب صدا و سیما کیش و در زمینی به مساحت 20000 مترمربع واقع شده است.هتل اسپادانا کیش به صورت ویلاهای یک طبقه بوده که دارای چند پله می باشد و مناسب کسانی ست که علاقه دارند در واحدها و سوئیت های مجزا و آرام اقامت داشته باشند. این هتل متشکل از 79 باب اتاق و حدود 221 تخت است و همچنین سوئیت های هتل به شکل کلبه هایی رنگی در تور کیش اردیبهشت با سقف های شیروانی می باشد.

یکی از مزیت های این هتل در تور کیش فروردین 97 که سبب شده تا نسبت به سایر هتل های کیش برتری پیدا کند داشتن طبیعتی بکر در محوطه ای بسیار بزرگ و سرسبز و زیباست به گونه ای که شمال را به یاد می آورد و در این محوطه سفره خانه سنتی و چایخانه قرار دارد.هتل اسپادانا کیش از نظر جغرافیایی نزدیک پلاژ بانوان، دانشگاه آزاد، فرودگاه کیش و مراکز خرید نظیر بازار مریم می باشد و همچنین در مقابل هتل وسایل حمل و نقل به بازارها و مراکز خرید و درون شهر نیز موجود است.

آدرس: کیش بلوار ایران، خیابان جامی، جنب صدا و سیما، هتل اسپادانا کیش

امکانات هتل اسپادانا کیش:

برخی از امکانات هتل برای پذیرایی از میهمانان تور کیش نوروز شامل: لابی، رستوران VIP شاندیز، سالن صبحانه خوری، کافی شاپ، لاندری، صندوق امانات اختصاصی، مینی بار، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها، سرو صبحانه بوفه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق بیلیارد، فضای سبز، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، پارکینگ غیر مسقف، سالن ورزشی در تور کیش بهار، نمازخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل اسپادانا کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل اسپادانا کیش

هتل اسپادانا کیش

 

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش بوده که در میدان امیر کبیر و محیطی آرام واقع شده است. این هتل در زمینی به مساحت 4.230 مترمربع با زیر بناء 2700 مترمربع در سال 80 افتتاح گردید. هتل پارس نیک کیش متشکل از 355 باب اتاق دلباز و بزرگ بوده و بسیار شیک و تمیز می باشد. 

یکی از مزیت های هتل پارس نیک نزدیکی به دریا و اسکله تفریحی و همچنین به مراکز خرید نظیر: بازارهای مروارید، ونوس و زیتون می باشد و علاوه بر این با فرودگاه کیش با اتومبیل پانزده دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای رستوران ایرانی و فرنگی با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همه روزه برای سه وعده غذایی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی تور کیش تعطیلات نوروز می باشد. 

امکانات هتل پارس نیک:

برخی از امکانات هتل برای پذیرایی از میهمانان گرامی تور کیش بهار 97 شامل: ترانسفر فرودگاهی رایگان، سرو صبحانه بوفه رایگان، سرویس رایگان بازار، لابی، رستوران، کافی شاپ تمام وقت، خدمات تفریحی و گردشگری، چایخانه سنتی، روم سرویس تمام وقت، خدمات لاندری، مینی بار، سیستم خنک کننده، صندوق امانات، یخچال، تلویزیون، ماهواره، سرویس فرنگی، پارکینگ، حمل و نقل، اجاره دوچرخه و اسکوتر، اینترنت بی سیم در تور کیش فروردین و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پارس نیک کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش

 





:: برچسب‌ها: نرخ مناسب تور کیش فروردین 97,رزرو تور کیش و بلیط کیش,بهترین قیمت تور کیش بهار 97,نوروز 97,فروردین 97,تور کیش اردیبهشت 97,تور های لحظه آخری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123971
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی